U bent hier

Klanten

Facts[2]Act is werkzaam voor diverse fabrikanten en distributeurs die met mooie A-merken actief zijn In Nederland en België. Hierbij een selectie van klanten waarvoor in 2015/2016 opdrachten zijn uitgevoerd

Benckmar

Strategische marktanalyses, categorievisies en retailpresentaties voor o.a. Alpecin, Plantur39, Blistex, Jordan (Belgie), Dr. Beckman ((Benelux) en Frosch.

Bickery Food Groep

Trade marketing activiteiten voor merken w.o. Swiss, Ombar, Orangina, BOS Ice Tea, Cool Bear, Tranquini, Scheckter's en Tobasco..

Bier Authentiek

Categorie en retailanalyses voor mooie biermerken zoals Westmalle, Jopen, Rochefort, Wittekerke, Brugse Zot, Benedikter, Seef en Zundert

Clarins Nedeland

Categorie analyses beauty csmetics voor marketing en sales

Croky

Categorie analyse en visie salty snacks

Elha Cosmetics

Management ondersteuning voor diverse selectieve merken in geuren

Exsilent

Ondersteuning markonderzoek voor nieuw type gehoorapparaat

GranFood

Promotie evaluatie pasta en sausen

Le Bon Grain Group

Diverse strategische analyses categorie brood voor o.a.NL, BE en Duitsland

NatureCrops

Categorievisie rijst en quinoa

Peaks Free from

Categorie analyse van de markt van glutenvrije producten. Retailanalyses en handelspresentaties tbv sales

Sisley Nederland

Categorie - en merkanalyses en rapportages tbv management

Werner & Mertz

Strategische marktanalyses van ecologische reinigers voor de Belgische markt. Retail analyses en handelspresentaties voor het merk Frosch.

Weleda

Strategische marktanalyses voor het merk Weleda op de Nederlandse en Belgische markt.

Tevens zijn er opdrachten uitgevoerd voor Activin, San Pellegrino, HAS Hogeschool, Beaute Parfum International en Peritus Brands.

Reacties van klanten

Maarten Boersma – Directeur Benckmar

“Benckmar is een full service distributeur voor merkproducten voor consumenten. In nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers ontwikkelen wij sales-en marketing strategieën afgestemd op de doelstellingen van het merk. Facts[2]Act helpt ons bij het analyseren van de marktcijfers en het zoeken naar de kansen in de markt of in bepaalde segmenten. Door de lange samenwerking met Han Eisma weten we wat we aan elkaar hebben en zit de toegevoegde waarde in de discussie over de interpretatie van de cijfers. De cijfers geven de richting aan maar juist de verregaande analyse geeft ons de input voor de volgende stap.”