U bent hier

Wie is Facts[2]Act?

Facts[2]Act is het onderzoeksbureau van Han Eisma. De naam zegt het al 'handelen op basis van goede analyses (feiten)'! Zijn ambitie is om zijn kennis en expertise in te zetten bij bedrijven die behoefte hebben om een volgende stap te maken in hun informatiebehoefte. Zijn benadering is persoonlijk, resultaatgericht, scherp en analytisch en hij voelt zich onderdeel van het team.

Han is al 30 jaar actief op het gebied van market intelligence. In deze periode heeft hij aan bureauzijde veel kennis en ervaring opgebouwd in retail- en consumentenonderzoek. Naast vele jaren aan management ervaring is Han gedurende zijn gehele carrière actief geweest in het direct ondersteunen van zowel grote internationale ondernemingen als middelgrote en kleine bedrijven in binnen- en buitenland.

Door zijn brede ervaring op het gebied van market intelligence in verschillende culturen is Han in staat om de juiste vertaalslag te maken van data naar scherpe strategische en tactische inzichten voor alle niveaus binnen de organisatie. Zijn kennis en expertise richten zich vooral op Retail, FMCG en Fashion.

Tevens schrijft Han regelmatig artikelen in vakbladen waaronder RetailTrends over belangrijke trends in specifieke markten en/of kanalen. Houdt daarom geregeld de nieuws-pagina op deze site in de gaten en blijf op de hoogte van de laatste trends.